Ons telefoonteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10-17 uur, +31 85 40 10 136.

Veel gestelde vragen

Op deze pagina beantwoorden wij uw veel gestelde vragen.

Hoe kan ik bestellen?

Het bestellen gaat heel eenvoudig via de volgende stappen:

1. Kies uw product(en) Gebruik het menu aan de bovenzijde van de webpagina om snel naar de productcategorie te navigeren en plaats daar de gewenste producten in het winkelwagentje. U kunt het aantal dat u wilt bestellen eenvoudig in het winkelwagentje aanpassen. Ook kunt u een verkeerde gekozen product eenvoudig met één klik uit het winkelwagentje verwijderen.

2. Ga naar afrekenen. Klik op de knop afrekenen. In een aantal duidelijke stappen wordt u door het afrekenen geleid.

3. Vul het factuuradres in. We gebruiken het factuuradres voor de tenaamstelling van de factuur. Indien het afleveradres identiek aan het factuuradres is hoeft u geen afleveradres in te vullen.

4. Kies betaalmethode Wij bieden u een hele lijst van betaalmogelijkheden aan. Kies uw voorkeur.

5. Kies verzendmethode Afhankelijk van het land van bestemming bieden wij u één of meer verzendmogelijkheden aan. Kies uw voorkeur.

6. Controleer en bevestig uw bestelling! Controleer nog eens wat u allemaal heeft ingevoerd. Als er iets verkeerd is corrigeert u dit. Daarna maakt u uw bestelling definitief.

7. Controleer de voortgang uw bestelling. U ontvangt per email een bestelbevestiging met een link om in te loggen en uw bestelling te bekijken.

Naar boven
Kan ik een offerte aanvragen?

Jazeker, het mogelijk om een offerte aan te vragen. Indien u voor een speciaal project een grote bestelling nodig heeft kunt u de bestelling aan ons aanleveren en wij zullen uw offerte aanvraag beoordelen op geschiktheid.

Naar boven
Welke betaalmogelijkheden heb ik?

De betaalmethoden die Labelwinkel u aanbiedt is een lange lijst die u hieronder kunt raadplegen.

    • iDEAL - online betalen
    • Zelf overmaken naar onze bankrekening
    • PayPal - online betalen
    • MasterCard - CreditCard betaling via MultiSafePay
    • VISA Card - CreditCard betaling via MultiSafePay
    • Op rekening - Betaling binnen 14 dagen na factuurdatum - alleen voor bedrijven nadat die zich hebben geregistreerd en per e-mail gevraagd hebben om betaling op rekening. Er wordt dan een credit check gedaan waarna u uitsluitsel ontvangt.
      Naar boven
      Levert u ook buiten Nederland?

      Labelwinkel levert naar de meeste landen in de EU. Indien u onderneming bent, in de EU gevestigd en over een BTW-nummer beschikt kunt u dit bij het aanmaken van uw klantkaart invullen en dan wordt de BTW naar u verlegd zodat u eenvoudig in uw eigen land de BTW aangifte kunt doen.

      Bent u in België gevestigd of woont u in België, dan verzoeken wij u om in onze Belgische webshop uw order te plaatsen. Wij kunnen vanwege de BTW regeling in Europa niet vanuit deze webshop aan Belgische klanten leveren.

      Naar boven
      Hoelang is de garantieperiode?

      Brother geeft standaard 2 jaar Carry-In garantie op de apparaten.

      Naar boven
      Kunnen etiketten voorbedrukt worden?

      Nee, helaas bieden Brother en DYMO geen mogelijkheid om etiketten door haar drukkerij te laten voorbedrukken.

      Naar boven
      Ik heb een etiket nodig dat niet standaard wordt geleverd.

      Brother QL-printers kunnen niet alleen voorgesneden, uitgestanste etiketten verwerken maar ook doorlopende papier of plastic tape. Hiermee kunt u eenvoudig etiketten op maat maken. Kies de breedte die past bij uw behoefte, de printer snijdt uw etiket automatisch op de benodigde lengte van de rol af.

      Naar boven
      Wat heb ik nodig om A6 etiketten te maken?

      De Brother QL-1050 en QL-1060N zijn speciaal ontwikkeld om A6 etiketten (grote verzendlabels) te kunnen printen. Met een breedte van 102 mm passen daar brede etiketten in en met de speciale DK-11241 grote verzendlabels van 150 mm hoogte beschikt u over A6 etiketten op een rol.

      Naar boven
      Welke etiketten moet ik bestellen voor digitale postzegels?

      Er is nog geen ondersteuning voor Brother etiketprinters in de software voor digitale postzegels. U kunt daarom met een Brother etiketprinter geen digitale postzegels afdrukken.

      Naar boven
      Waarom krijg ik opeens tapes met TZe code geleverd?

      Brother is bezig om een aantal zeer populaire tapes te voorzien van een nieuwe verpakking. Deze verpakking bevat veel minder plastic en krijgt de aanduiding voor eco-vriendelijk door een e achter de TZ te plaatsen. De tapes zijn dezelfde als u gewend bent, alleen de verpakking is anders. Het duurt maanden voordat de oude voorraad vervangen is door de tapes in de nieuwe verpakking. Het is daardoor mogelijk dat wij u zelfs oude en nieuwe verpakking door elkaar uitleveren. In het gebruik maakt het voor u niets uit.

      Naar boven
      Hoe kan ik met Labelwinkel contact opnemen?

      Wij denken dat het makkelijk is om de informatie of antwoorden in onze website te vinden. Lukt het toch niet, neem dan vooral contact met ons op.

      Naar boven

      Labelwinkel helpt u graag bij uw aankoop.

      Het Labelwinkel team

      Naar boven